Blog

Obiceiuri noapte de noapte pentru o zi buna

Putem vedea ca modelele de videochat au mereu o stare de pozitivism, ca se simt atat de bine in pielea lor si ca sunt mereu pline e viata. Pentru a afla care este secretul le-am rugat sa ne impartaseasca cateva din trucurile lor. Astfel, am descoperit ca ele au cateva obiceiuri inainte de culcare pe care le respecta cu strictete tot timpul pentru a avea o zi plina de energie.

Cateva obiceiuri sanatoase inainte de culcare:

 

1. Spalati-va pe fata

Cel mai bun lucru pe care il puteti face pentru pielea dumneavoastra este sa eliminati machiajul si sa va spalati fata inainte de a va culca. „Curatirea in fiecare noapte este atat de importanta pentru ca, pe masura ce dormim, pielea noastra profita de acest timp pentru a intineri si a se vindeca in mod natural”, spune Joel Schlessinger, MD, dermatolog. A dormi cu machiajul plin de impuritati duce la acumularea de bacterii, eruptii si semne premature ale imbatranirii.

 

2. Utilizati apa de gura

Cand vine vorba de a neutraliza acizilor care cauzeaza cavitatii bucale prin aducerea tartrului asupra dintilor si gingiilor, saliva este partenerul-in-crima al gurii. Acest lucru va poate usca gura, lasand dintii si gingiile vulnerabile la lucruri precum cariile dentare si gingivita.

 

Folositi apa de gura inainte sa dormiti pentru a oferii gurii un strat suplimentar de protectie in timpul secetei de saliva. Curatarile antiseptice ajuta la scaderea bacteriilor care cauzeaza boala gingiilor si respiratia urata. Intre timp, clatirile cu fluoruri ajuta la prevenirea dezintegrarii dintilor.

 

3. Manancati iaurt

Oferind corpului o doza de bacterii bune inainte de culcare, va poate ajuta sistemul imunitar sa functioneze optim in timpul noptii, adica atunci cand este cel mai aglomerat. Cautati „culturi active live” pe eticheta marcii dvs. preferate pentru a va asigura ca aceasta contine bacili buni precum lactobacilul.

 

4. Faceti exercitii

Cand dormim, respiratia noastra este relativ redusa si superficiala, astfel incat nivelurile de oxigen sunt mai mici peste noapte. Facand o plimbare de 15-20 de minute inainte de culcare (respirati profunda pe toata durata drumul), va ajuta celulele sa stocheze oxigenul de care au nevoie.

 

Un mic exercitiu inainte de culcare – sau oricand in timpul zilei – este cheia pentru un somn mai bun. Doar nu faceti nimic prea intens chiar inainte de culcare.